تفکیک بروبچ مدرسه ای
 
درباره وبلاگ


خیلی خیلی خوش اومدید من این وبلاگو با نظرات شما میچرخونم پس نظر یادتون نره در ضمن با عضویت توی این وبلاگ میتونید از مطالب ویژه ای استفاده کنید ازتون میخوام که عضو وبلاگ من بشید تا خواسته هاتونو برآورده کنم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 12585
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

همه چیز از همه جا
همه چیز از همه جا




دیگه مدرسه ها شروع شده ماهم درسامون سنگینه!خب میخوام بدونم شما جزو کدوم دسته این؟(توی نظر بنویسین)

 



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت19:44---22 اسفند 1392
خیلی باحال بود حال کردم.
اگه به وبم بیای خوشحال میشم.http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif


باران
ساعت17:38---9 بهمن 1392
من شیطونم و جز اون اخر کلاسیا
پاسخ:چه طوری شیطون؟

logic
ساعت19:47---14 مهر 1392
خیلی باحال بود @



-
پاسخ:مرسی اگه مطلبی تو ذهنتون هست توی نظر برام بنویسید تا بگذارم توی وبلاگم


الهه
ساعت19:45---14 مهر 1392
یه شیطون بین اینا نیس من جزو اونا هستم
پاسخ:شیطون بلا؟خخخخخخخخخخخ


آنيتا
ساعت19:42---14 مهر 1392
ايول داداش باحال بود
پاسخ:بازم میگم نظرات شما عالی ترش میکنه


hemen
ساعت17:27---14 مهر 1392
جالبه داداش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : soheil